Кваліфікаційний центр розпочинає роботу
Школа передового педагогічного досвіду
ШКОЛА ПЕДАГОГІЧНОГО ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ розпочала свою роботу в жовтні 2021, Це форма навчально-методичної роботи з педагогічними працівниками РЦ ПТО №1
м.Кременчука для підвищення їх
кваліфікації та педагогічної майстерності.
ШКОЛА ПЕДАГОГІЧНОГО ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ - це
спільнота педагогічних працівників закладу освіти з високою творчою активністю,
прагненням свого професійного зростання, зі своїм баченням проблем освіти та
шляхів їх розв’язання.
Мета ШКОЛИ: підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахового рівня викладачів та майстрів виробничого навчання закладу, трансформування педагогічних ідей і теорій, впровадження в навчально-виробничий процес ефективних методик та прийомів, вивчення та ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями, задоволення індивідуальних освітніх потреб, саморозвитку та самореалізації педагогічних працівників у процесі професійної діяльності, вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду.
Основні завдання ШКОЛИ педагогічного перезавантаження:
- задоволення потреб педагогічних працівників у неперервній освіті;
- сприяння формуванню індивідуального стилю творчої діяльності викладачів та майстрів виробничого навчання;
- апробація та впровадження нових освітніх технологій;
- формування поняття про педагогічну майстерність і творчість, їх роль та функції в постійному професійному самовдосконаленню особистості педагога;
- ознайомлення з основними напрямами педагогічної творчості, системою роботи педагогів-новаторів, передовим педагогічним досвідом сучасних педагогів;
- узагальнення, розширення знань, вмінь, навичок педагогічних працівників з психолого-педагогічних основ професійної діяльності;
- формування професійної культури;
- створення умов для опанування механізмів розвитку особистісного потенціалу для розв’язання навчально-виховних проблем, для оволодіння елементами педагогічної техніки;
- створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації молодих спеціалістів, підвищення їхньої психологічної компетентності, поглиблення знань з теорії та методики навчання і виховання, розвиток ініціативи і творчості, апробація та впровадження нових освітніх технологій та систем;
- допомога молодим спеціалістам в підвищенні їх фахового рівня, базуючись на аналізі їх методичних труднощів, на вивченні їх особистісних рис;
- використання сучасних надбань психолого-педагогічної науки, прогресивних технологій, передового педагогічного досвіду у практичній діяльності педагогічних працівників.
Немає коментарів:
Дописати коментар