ПРОЄКТИ


Довідка

про роботу Школи педагогічного перезавантаження та

реалізацію d її рамках проєкту «Лабораторія створення навчального відео»

у РЦ ПТО №1 м. Кременчука (2024) 

У січні 2024 року РЦ ПТО №1 м. Кременчука успішно завершив проєкт «Лабораторія створення навчального відео», який реалізовувався з 30 січня по 23 грудня 2024 року у рамках роботи ШПП. Метою проєкту було підвищення цифрової компетентності педагогічних працівників, розвиток креативних підходів до навчання та популяризація професійно-технічної освіти через створення якісного візуального контенту. 

Основні етапи реалізації проєкту: 

1.    Теоретико-практичний етап (січень – червень 2024 року) 

Педагогічні працівники ознайомилися з теоретичними основами створення навчального відео: від написання сценаріїв до монтажу. 

Проведено серію майстерків з використання сучасних інструментів відеообробки.

Учасники створили перші пробні роботи, які стали основою для подальших креативних ініціатив. 

2.    Завершальний етап: креативний марафон (вересень–грудень 2024 року) 

Організовано та проведено 9 здибанок педагогів у формі пітч-сесій окремо з кожною методичною комісією РЦ ПТО №1. На зустрічах обговорювалися концепції промороликів, висувалися інноваційні ідеї, формувалися команди для реалізації. 

Кожна комісія розробила унікальний проморолик, що поєднував популяризацію професій, презентацію досягнень закладу та творчий підхід. 

Переваги проєкту та досягнення:

100% залучених методичних комісій — усі 9 комісій РЦ ПТО №1 взяли активну участь у проєкті, незважаючи на високе навчальне навантаження. 

Просування в соцмережах:  щоденне онлайн-голосування за ролик у соцмережах, ролик МК загальноосвітніх предметів (голова — Козловська Наталія) досяг 6 000 переглядів за 2 тижні, ставши найпопулярнішим серед глядачів, проєкт МК Курочки Світлани отримав найбільшу кількість «уподобайок», що підкреслило його емоційний вплив на аудиторію. 

Конкурсний фінал. Гран-прі присуджено методичній комісії природничо-математичних предметів (голова — Безклинська Катерина) за професійний підхід, технічну складність та яскраву презентацію спеціальностей.  Призи глядацьких симпатій отримали два проєкти, які визначилися за результатами онлайн-голосування.  Номінації для всіх учасників.

Вплив проєкту:

·       Просування РЦ ПТО №1 м.Кременчука: ролики стали потужним інструментом промоції, зацікавивши сотні школярів та їхніх батьків. 

·       Розвиток педагогів: учасники проєкту отримали практичні навички роботи з сучасними медіаінструментами, що сприятиме оновленню навчального процесу. 

·       Імідж закладу: активна присутність у соцмережах підвищила впізнаваність РЦ ПТО №1 м. Кременчука на регіональному рівні. 

Проєкт «Лабораторія створення навчального відео» довів ефективність командної роботи та креативних підходів у сучасній освіті. Досвід, отриманий під час його реалізації, буде використано для подальших ініціатив, спрямованих на цифровізацію навчання та просування професійно-технічної освіти. 


    У січні 2025 стартував ще один проєкт, який реалізовуємо в межах роботи ШПП "Конкурс на кращий ролик серед методичних комісій"
    Кожна методична комісія презентувала мотиваційний, профорієнтаційний ролик, який би популяризував РЦ ПТО №1 м.Кременчука. Переможці будуть оголошені на педагогічній раді 27.01.2025
     Презентуємо роботи:  

ПОЛОЖЕННЯ
про конкурс на кращий ролик серед методичних комісій
РЦ ПТО №1 м. Кременчука
 
1. Загальні положення:
Конкурс на кращий ролик серед методичних комісій РЦ ПТО №1 м. Кременчука (далі – Конкурс) проводиться з метою підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, обміну досвідом, популяризації інноваційних підходів у навчанні та розвитку творчого потенціалу членів методичних комісій.
Організатором Конкурсу є Школа педагогічного перезавантаження РЦ ПТО №1 м. Кременчука.
 
2. Мета конкурсу:
·       Сприяти створенню якісного навчального відеоконтенту.
·       Поширювати кращий педагогічний досвід серед колективу закладу.
·       Мотивувати педагогів до впровадження цифрових технологій у освітній процес.
 
3. Учасники конкурсу:
До участі у Конкурсі запрошуються всі методичні комісії РЦ ПТО №1 м. Кременчука. Кожна методична комісія подає на Конкурс один навчальний ролик.
 
4. Вимоги до конкурсних робіт:
·       Ролик має бути оригінальним, творчим та відповідати педагогічним вимогам.
·       Тривалість ролика: від 3 до 5 хвилин.
·       Якість відео та звуку має бути достатньою для сприйняття.
·       Формат файлу: MP4.
·       Відео має бути авторським, тематика роликів – вільна, але має відповідати освітнім потребам та відповідати профілю навчального закладу.
·       Ролики можуть бути присвячені: демонстрації практичних навичок учнів; популяризації професій; інноваційним методам навчання; освітнім проєктам;  життю навчального закладу.
·       Використання авторських матеріалів (музики, зображень) з дотриманням авторських прав.
·       Заборонено використання ненормативної лексики, образ та контенту, що суперечить етичним нормам.
 
5. Критерії оцінювання:
·       Відповідність тематиці конкурсу (20 балів).
·       Оригінальність та креативність ідеї (20 балів).
·       Якість монтажу та технічне виконання (15 балів).
·       Візуальна привабливість (10 балів).
·       Змістовність та навчальна цінність (20 балів).
·       Відповідність технічним вимогам (15 балів).
 
6. Терміни проведення конкурсу:
·       Прийом конкурсних робіт: з 15 грудня по 31 грудня 2024 року.
·       Оцінювання: до 26.01.2025.
·       Оголошення результатів: 27.01.2025.
 
7. Журі конкурсу:
·       Крутько В.П. - директор РЦ ПТО №1 м. Кременчука
·       Дубова В.Г. - заступник директора з НВР
·       Слюсаренко С.В. - заступник директора з НВР
·       Криницина І.В. - заступник директора з НР
·       Царика Р.Ф. - заступник директора з ВР
·       Корчукова М.Ю., Цугуй О.С., Мазур В.Г., Тристан О.В. - методисти закладу
·       Буренкова Т.М., Безклинська К.С., Васильєв Д.О. – викладачі.
 
8. Порядок оцінювання:
·       Члени журі оцінюють кожен ролик за критеріями, зазначеними в пункті 5.
·       Оцінки від кожного члена журі підсумовуються для визначення середнього балу.
·       Переможці визначаються за максимальною кількістю набраних балів.
 
9. Нагородження:
·       Переможці конкурсу отримують дипломи.
·       Усі ролики будуть розміщені на сайті РЦ ПТО №1 м. Кременчука, у соціальних мережіх  та використані для популяризації досягнень педагогічних працівників.
 
10. Підсумкові положення:
·       Участь у конкурсі передбачає згоду учасників на використання їхніх робіт у просвітницьких цілях.
·       Оргкомітет залишає за собою право вносити зміни до положення за необхідності.
 
Відповідальна:
методист Корчукова МАРГАРИТА

 

Проєкт 

«Лабораторія створення навчального відео»


1.    Актуальність тематики проєкту.

            У нових умовах організації освітнього процесу педагог ЗП(ПТ)О покликаний експериментувати: здійснювати творчий пошук оригінальних, нестандартних підходів до вирішення різноманітних педагогічних завдань. Продуктом творчого пошуку можуть бути інформаційно-комунікаційні технології, зокрема створення відеороликів, скрінкастів тощо.

            Інформатизованіть сучасних учнів вимагає йти в ногу з часом, адже  застарілі методи вже не є такими дієвими та ефективними. Здобувачі освіти все менше користуються бібліотеками, книжками, довідниками. Це нове покоління, наразі дітей ХХІ століття називають покоління АЛЬФА, педагоги покликані готувати їх до життя в новому суспільстві, яке вимагає саме такої  сучасної особистості, готової жити в новому інформаційному світі. Тож, як не складно викладачу освоювати нові інформаційно-комунікаційні технології, слід йти в ногу з часом, щоб бути педагогом успішним, компетентним, обізнаним в нових технологіях і направляти їх на корисне використання - навчання учнів свого предмета. А для цього потрібно створити в мережі Інтернет таке середовище, яке б з одного боку цікавило учнів, а з іншого було навчальним, направляло діяльність дитини на навчання. Саме таким середовищем і може бути поширені в соціальних мережах відео, ролики, скрінкасти тощо.

            У нових умовах інформаційного суспільства педагог змушений освоювати нові телекомунікаційні технології, за допомогою яких він професійно і особисто вливається в інформаційний простір. «Присутність» в мережі Інтернет, наявність у нього особистих освітніх інтернет-ресурсів вже само по собі є свідченням його інноваційної діяльності, оскільки створення відео, роликів, скрінкастів - явище в педагогічному середовищі досить поширене та нове; за допомогою цих ресурсів викладач/ майстер виробничого навчання може представити результати своєї діяльності широкому колу людей, а значить, він володіє сміливістю, впевненістю у власній професійній компетентності - якостями, дуже важливими для творчого педагога; створення такого контенту передбачає наявність оригінальних розробок, інноваційний досвід, готовність поділитися з колегами (на більшості великих освітніх ресурсів існує досить сувора модерація, що не дозволяє розміщувати на них відверто слабкі розробки або явний плагіат); поповнення, оновлення, розвиток власних ресурсів, звичайно, це вимагає значних витрат часу і сил, а отже, педагог, який має напрацювання у вигляді відеоробіт - ентузіаст своєї справи, що також характерно для творчо працюючого викладача, майстра виробничого навчання.

            ПРОЄКТ «Лабораторія створення навчального відео» є   однією   з   форм навчально-методичної роботи з педагогічними працівниками РЦ ПТО №1 м.Кременчука, підвищення   їх кваліфікації та педагогічної майстерності й реалізовується в рамках роботи ШКОЛИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ.

            ПРОЄКТ об’єднує педагогічних працівників закладу освіти з високою творчою активністю, прагненням свого професійного зростання, бажанням популяризувати власний досвід серед освітянської спільноти, підносити престижність закладу освіти.

            Цільова група: керівні та педагогічні працівники РЦ ПТО №1 м.Кременчука.

            Учасником ПРОЄКТУ може бути кожен педагогічний працівник  закладу, не залежно від посади чи досвіду роботи, хто прагне удосконалювати свій розвиток, популяризувати власний досвід.

2.              Мета, завдання і принципи діяльності ПРОЄКТУ

        ПРОЄКТ реалізовується з метою створення педагогічними працівниками власних відеоуроків, роликів, скрінкастів тощо, підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахового рівня викладачів та майстрів виробничого навчання закладу, узагальнення, презентації та поширення їх передового педагогічного досвіду з урахуванням різних аспектів професійної діяльності; формування цифрової та професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів.     

Основні завдання ПРОЄКТУ:

  • Ø     апробація та впровадження творчого експерименту щодо створення різних видів відеоробіт ;
  • формування навичок щодо зйомки, монтажу, редагування, публікації, поширення відеоробіт педагога;
  • Ø розвиток навичок роботи із сучасними програмними засобами призначеними для монтажу відео, уміння культури оформлення й грамотного структурування інформації;
  • Ø створення бази навчальних відео, які можна використовувати в освітньому процесі.
  • Ø узагальнення і демонстрація освітній спільноті власних педагогічних здобутків;
  • Ø сприяння формуванню індивідуального стилю творчої діяльності адміністрації, викладачів та майстрів виробничого навчання;
  • Ø розвиток установки до професійного самовдосконалення педагогічних працівників;
  • Ø популяризація закладу освіти, піднесення його престижності, іміджу.

Навчальні заняття за планом реалізації ПРОЄКТУ проходять у формі майстер-класів, тренінгів і самостійної роботи

Прогнозовані результати реалізації ПРОЄКТУ:

  • Ø Знання: вимоги до зйомки, монтажу, редагування, публікації і поширення відео; технології створення віеоробіт;
  • Ø Уміння (навички): створювати освітні відео;
  • Ø Продукт: база навчаних відео педагогічних працівників
  • ØУстановки до: інноваційності; творчості; креативності;  професійного самовдосконалення.

Основними принципами діяльності ПРОЄКТУ є:

практичне навчання;

 взаємна повага, довіра і розуміння;

 творча співпраця;

 особиста відповідальність.


Проєкт  «Цифрові ідеї від Івана Іванова»

Ініціаторки - директор Крутько Валентина, методист Корчукова Маргарита

Спікер - Іванов Іван, засновник Центру нової освіти; автор і розробник платформи «УМІТИ»; тренер з інформаційних технологій; веб-розробник; педагогічний дизайнер

Тема зустрічі: Інструменти штучного інтелекту в професійно-технічній освіті

Мета проєкту: розвиток цифрової компетентності викладачів і майтсрів виробничого навчання.

До фінальної зустрічі долучилося 52 педагогічних працівники.

Неймовірний захід відбувся 01.12.2023 у РЦ ПТО №1 м.Кременчука – онлайн-зустріч з засновником Центру нової освіти; автором і розробником платформи «УМІТИ»; тренером з інформаційних технологій; веб-розробником; педагогічним дизайнером Іваном Івановим. Уперше пан Іван упровадив формат короткої зустрічі саме з педагогічними працівниками нашого закладу. До події, яка тривала одну годину, долучилися проактивні, мотивовані, націлені на результат викладачі, майстри виробничого навчання, адміністрація – усього 51 чоловік. Тренер підготував корисний практичний матеріал  «Інструменти штучного інтелекту в професійно-технічній освіті». Ми щиро вдячні пану Івану за цікаві знахідки, креативні ідеї щодо створення ефективного освітнього середовища. А проєкт щодо розвитку цифрової компетентності педагогічних працівників,  ініційований директоркою РЦ ПТО №1 м.Кременчука Валентиною Крутько, продовжує реалізовуватися в різних форматах.






Проєкт «Блог/сайт як засіб формування іміджу сучасних педагогів»

ПРОЄКТ «Блог/сайт як засіб формування іміджу сучасних педагогів» є   однією   з   форм навчально-методичної роботи з педагогічними працівниками РЦ ПТО №1 м.Кременчука, підвищення   їх кваліфікації та педагогічної майстерності й реалізовується в рамках роботи ШКОЛИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ.

ПРОЄКТ об’єднує педагогічних працівників закладу освіти з високою творчою активністю, прагненням свого професійного зростання, бажанням популяризувати власний досвід серед освітянської спільноти, підносити престижність закладу освіти.

 Цільова група: керівні та педагогічні працівники РЦ ПТО №1 м.Кременчука.

ПРОЄКТ реалізовується з метою створення педагогічними працівниками власних сайтів/блогів, підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахового рівня викладачів та майстрів виробничого навчання закладу, узагальнення, презентації та поширення їх передового педагогічного досвіду з урахуванням різних аспектів професійної діяльності; формування цифрової та професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів щодо створення та використання персональних освітніх веб-ресурсів (сайтів/блогів).

Основні завдання ПРОЄКТУ:   

  • апробація та впровадження творчого експерименту щодо створення сайтів/блогів педагогічними працівниками;
  • формування навичок щодо використання, класифікації та створення персональних освітніх веб-ресурсів, зокрема навчального сайту/ блогу педагога;
  • розвиток навичок роботи із сучасними програмними засобами призначеними для розробки веб-сторінок, уміння культури оформлення сайтів й грамотного структурування інформації
  • узагальнення і демонстрація освітній спільноті власних педагогічних здобутків;
  • сприяння формуванню індивідуального стилю творчої діяльності адміністрації, викладачів та майстрів виробничого навчання;
  • розвиток установки до професійного самовдосконалення педагогічних працівників;
  • популяризація закладу освіти, піднесення його престижності, іміджу.

Прогнозовані результати реалізації ПРОЄКТУ:

Знання: вимоги до створення персональних веб-ресурсів; технології створення персональних веб-ресурсів;

Уміння (навички): створювати персональні освітні веб-ресурси;

Продукт: сайти/блоги педагогічних працівників

Установки до: інноваційності; творчості; креативності;  професійного самовдосконалення.






Немає коментарів:

Дописати коментар

 Зробила ще один крок уперед у своєму розвитку – закінчила курс англійської мови   Pre-Intermediate 🎉 Люблю навчатися, відкривати нові мож...